Numărul 14 din ianuarie – februarie 2013

Bine v-am regăsit!

Vă lansăm o nouă provocare următorul număr al jurnalului,  a fost o perioadă plină de mari evenimente:

15 ianuarie Ziua Marelui Poet Național Mihai Eminescu,

24 ianuarie Ziua Unirii Principatelor Romȃne

14 februarie Valentine Day

24 februarie Dragobetele.

Nu am reușit să le cuprindem pe toate în articolele noastre, dar trebuie să spunem că este o perioadă în care ne mȃndrim că suntem romȃni și avem niște înaintași atȃt de reprezentativi.

Ne dorim din tot sufletul să credem că încă mai sunt, printre noi oameni care ne pot influența destinul, viața, alegerile pe care le vom face în viitor.

JURNALUL DE VIŞINEŞTI, NUMARUL 14 din februarie 2013

JURNALUL DE VIŞINEŞTI, NUMARUL 14 din februarie 2013 (2003)

Am primit un document extrem de mișcător, pentru care mulțumim domnului Titi Balasanu pentru realizarea și distribuirea acestuia. Acest document vi-l punem la dispoziție:

EMINESCU N-A EXISTAT

 

Acest articol a fost publicat în Toate ediţiile. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Numărul 14 din ianuarie – februarie 2013

  1. Adelina zice:

    imi place jurnalul de Visinestii il ador continuati tot asa!!!! :):):D

  2. Adelina zice:

    asteptam demult nr 14 :):):D

  3. Adelina zice:

    Eu cred ca ,Costica s-a suparat pe noi de nu mai scrie alte articole :((:(:(:((

    • Nu este adevarat!
      Costica nu se poate supara pe cititorii fideli!
      Din pacate nu am mai avut inspiratie; cei care trebuiau sa aduca articole noi au fost implicati in alte proiecte :)) sau nu au fost inspirati.
      Imi doresc sa reusesc sa atrag si alti redactori pentru numerele viitoare, astept cu nerabdare sa te implici si tu in realizarea jurnalului, poti sa scrii despre orice sau poti sa realizezi o prezentare cu poze din viata ta si a celor din jur, cine stie poate o sa devii o fotografa vestita!

Lasă un comentariu