Numărul 13 din noiembrie-decembrie 2012

Bine v-am regăsit!

A venit și decembrie, o lună așteptată cu nerăbdare de mici și mari. Este luna în care fiecare dintre noi încercăm să aducem bucurii celor din jur, incercăm să fim mai buni să uităm de necazurile și de rezultatele mai mult sau mai puțin bune, ce să mai, e DECEMBRIE!

Noi ne pregătim de sărbătorile de iarnă, Colindul, Nașterea Domnului Isus, Anul Nou așa că nu știu dacă o să ne mai auzim până în 2013 și în acest sens dorim ca în prag de sărbători să vă facem o urare:

Să ne trăiți mulți ani, sănătoși și bucuroși!

Sărbători fericite!

Crăciun fericit! 

JURNALUL DE VIŞINEŞTI, NUMARUL 13 din decembrie 2012

JURNALUL DE VIŞINEŞTI, NUMARUL 13 din decembrie 2012 (2003)

Acest articol a fost publicat în Toate ediţiile. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Numărul 13 din noiembrie-decembrie 2012

  1. Adelina zice:

    mi-am dat seama ca am toate nr de la 1 pana la 14 dar mai putin nr 13 imediat l-am descarcat si m-am uitat pe el si imi place foarte foarte mult cu Halloween il ador:):):):D:D:DD:

    • Buna Adelina!
      Ne pare bine ca esti cu ochii pe noi, poate asa o sa fim si noi mai motivati.
      Ai fost si ramai cea mai fidela cititoare.
      Daca vrei te asteptam si pe tine cu un articol despre orice subiect! 🙂
      Toate cele bune, Costica.

Lasă un comentariu